Alles in één Serviceabonnement
Wilt u het beheer van uw IT omgeving uitbesteden? Het Alles in één Serviceabonnement is één abonnement voor al uw IT uitdagingen. U krijgt 1 overzichtelijke overeenkomst en u betaalt 1 premie. U kiest zelf welke dienstverlening u binnen uw abonnement wilt afnemen. De IT services die u binnen het Alles in één Abonnement kunt afnemen, sluiten goed op elkaar aan, waardoor uw IT systemen up-to-date blijven en u goed beschermd bent tegen IT dreigingen van buitenaf. En mocht er onverhoopt een storing optreden in uw IT omgeving dan kunt u terugvallen op onze IT expertise.
Storing melden? 1 telefoontje is meestal genoeg om het op te lossen.
Storing of uitval van systemen kan bijvoorbeeld betekenen dat u geen toegang heeft tot uw data en een dure onderbreking van de bedrijfsprocessen. Krijgt u hier mee te maken, dan helpen wij u graag. U ondervindt zo min mogelijk hinder omdat u direct een Support Engineer aan de lijn krijgt die in negen van de tien gevallen de storing direct op afstand voor u oplost.
Wat kunt u uitbesteden in het Alles-in-één Serviceabonnement?
U kunt bijna alles op IT gebied bij ons onderbrengen. Onze IT services zijn verdeeld over 4 rubrieken:
- Support & Beheer
- Werkpleksupport
- Serversupport
- Netwerksupport
- Detachering
- Periodiek systeembeheer op locatie
- Achterwacht voor uw systeembeheerder(s)
- Back-up Services
- Cloud Back-up Desktop
- Cloud Back-up Server
- Cloud Back-up Office 365
- Cybersecurity
- Managed Firewall
- Endpoint Detection and Response (EDR)
- Patchmanagement
- Cyber Security Scan
U bepaalt zelf welke dienstverlening u wilt uitbesteden. Zo weet u dat u niet dubbel betaalt voor hetzelfde risico. En sluit u meer services af? Dan kan de abonnementskorting oplopen tot 12%!