Servicedesk

Onze Servicedesk staat u met raad en daad terzijde. Desnoods 24 uur per dag.

Danthas beschikt over een eigen Servicedesk. De Servicedesk is van maandag tot en met vrijdag van 07.30 tot 17.30 geopend. De Servicedesk beantwoordt gebruikersvragen en helpt u bij storingen in uw ICT omgeving. Zij kunnen daarbij, met toestemming van de gebruiker, inloggen op elke willekeurige PC met internetverbinding.

Onze Servicedesk is voorzien van een geavanceerd monitoringsysteem die op afstand uw computernetwerk controleert en ons waarschuwt wanneer drempelwaardes overschreden worden. Acht van de tien storingsgevallen lossen wij direct per telefoon op, of soms zonder dat de klant iets in de gaten heeft gehad omdat wij de storing eerder constateerden dan de klant zelf.

Alle storingsmeldingen worden in ons call-registratiesysteem vastgelegd zodat de eventuele overdracht naar onze tweedelijns supportafdeling soepel verloopt.

Onze klanten beoordelen onze Servicedesk met een 8. Met name de kennis van zaken en de toegankelijkheid van onze Servicedesk wordt als positief ervaren. Hierdoor kunnen de meeste storingen telefonisch en snel worden afgehandeld.

ISO 270002 certificering
Danthas is ISO 27002 gecertificeerd wat inhoudt dat onze procedures helder en éénduidig zijn vastgelegd en de informatiebeveiliging bij Danthas is gewaarborgd. Naast onze Servicedesk kunnen onze klanten optioneel gebruik maken van onze 24-uurs storingsdienst.

Wilt u meer informatie over onze Servicedesk en/of 24-uurs storingsdienst?

Bel dan met onze verkoopafdeling
telefoonnummer (0512) 57 11 66.

© 2017 Danthas BV. Alle rechten voorbehouden. ISO 27002

Click Me