IT Serviceabonnementen

Maakt u gebruik van een serveromgeving in “eigen huis”, maar wilt u het beheer ervan uitbesteden?
Kiest u dan voor een LanWacht IT Service abonnement van Danthas. Problemen worden dan voortijdig gesignaleerd en uw IT omgeving (server, werkplekken en netwerk) wordt in optimale conditie gehouden door ons team van gecertificeerde systeembeheerders. We zijn gecertificeerd partner van o.a. Citrix, Microsoft, HP, Cisco en Veeam. Via onze LanWacht Service ondersteunen we meer dan 300 organisaties met meer dan 500 servers en 5000 werkplekken bij het “up and running” houden van hun IT omgeving. Van kleine organisaties tot middelgrote organisaties met meer dan 200 werkplekken.

Welk Serviceabonnement past het beste bij u?
Danthas biedt een oplossing voor elke situatie. U heeft keuze uit drie verschillende Serviceabonnementen: Standby, Plus en Alles-in-1. Bij elk Serviceabonnement heeft u vervolgens de mogelijkheid om deze op uw wensen af te stemmen. De tarieven van onze IT Serviceabonnementen zijn gebaseerd op het aantal werkplekken in uw netwerk.

Wilt u meer informatie over onze serviceabonnementen?

Bel dan met onze verkoopafdeling, telefoonnummer (0512) 57 11 66.
U kunt ook contactleggen door gebruik te maken van het contactformulier.

LanWacht Standby Abonnement

Indien u een storing of vragen heeft over uw ICT omgeving kunt u contact opnemen met onze Servicedesk.  Als u een storing aanmeldt zal de Servicedesk proberen uw storing op afstand op te lossen. Hierbij kunnen onze Servicedeskmedewerkers, met uw toestemming, het scherm van uw computer of server overnemen.

Uw storingsmelding wordt in ons call-registratiesysteem vastgelegd zodat een eventuele overdracht naar de tweedelijns supportafdeling soepel verloopt. Gedurende het traject zorgt onze Servicedesk voor de bewaking van de voortgang.

  • Vanaf drie werkplekken
  • Telefonische ondersteuning
  • Schermovername om problemen direct op te lossen

LanWacht Plus Abonnement

Het LanWacht Plus Abonnement is gebaseerd op het Standby Abonnement, maar dan inclusief onsite support. Wanneer een hardwarestoring niet op afstand opgelost kan worden dan komen wij naar u toe om het defecte onderdeel te vervangen of vervangende leenapparatuur te plaatsen. Daarnaast bewaakt Danthas uw ICT omgeving pro-actief.

  • Vanaf drie werkplekken
  • Telefonische ondersteuning
  • Schermovername om problemen direct op te lossen
  • Onsite support bij calamiteiten
  • Vervangende onderdelen of leenapparatuur
  • Monitoring van uw serveromgeving

LanWacht Alles-in-1 Abonnement

Het LanWacht Alles-in-1 Abonnement is het meest uitgebreide abonnement. Naast alle kenmerken van het Plus abonnement wordt antivirus- en antispamservices en systeembeheer voor een vaste prijs per maand standaard meegeleverd. Het periodieke systeembeheer zorgt ervoor dat uw IT omgeving in optimale conditie blijft. Daarnaast kunt u uiteraard ten alle tijde terugvallen op de expertise van Danthas wanneer u onverhoopt toch een storing heeft.

  • Vanaf drie werkplekken
  • Telefonische ondersteuning
  • Schermovername om problemen direct op te lossen
  • Onsite support bij calamiteiten
  • Vervangende onderdelen of leenapparatuur
  • Monitoring van uw serveromgeving
  • Periodiek systeembeheer
  • Controle van de back-up en beveiligingsinstellingen
  • Doorvoeren van standaard wijzigingen (Changes)
  • Inclusief Antivirus en Anti-spamservices

Optionele diensten bij een LanWacht Service Abonnement
Uw LanWacht Service Abonnement kunt u uitbreiden met één van onze Managed diensten zoals o.a.: Managed Firewall, Hosted Back-up, Patchmanagement, Hosted-Antivirus, Hosted Antispam, etc.

Kenmerken van een LanWacht Service Abonnement

  • Eén aanspreekpunt voor uw hardware, systeembeheer en applicatiebeheer;
  • Simpel uit te breiden met extra diensten;
  • Direct contact met de Servicedesk bij problemen of vragen;
  • Ondersteuning van gecertificeerde systeembeheerders;
  • Ondersteuning op basis van een vaste prijs per maand.

 

© 2017 Danthas BV. Alle rechten voorbehouden. ISO 27002

Click Me